Book by phone: +1 (850) 650-0551
Private Patio

Beachside Villas 414

Guest Rating:

Vacation rental condominium. Sleeps 6, 2 bedrooms, 2 bathrooms. Cats, Dogs allowed.

11 Beachside Drive Santa Rosa Beach, FL 32459 United States

Located in the middle of the complex, this condo is just steps from one of the 2 pools, the tennis courts, and of course The Beach!!! All the conveniences you need, and you can bring your approved pet with you too!

The complex also boasts tennis and shuffle board courts and a clubhouse that is able to be reserved for group functions.

Seagrove Beach is "in the middle of it all" that Scenic 30A has to offer! Of course the beautiful beaches are the top attraction, but Seagrove is also home to 2 coastal dune lakes (Eastern Lake and Deer Lake) that are perfect for kayaking, paddle boarding, and eco-sploring. Just like the rest of 30A, Seagrove is also home to many locally owned restaurants showcasing the local catch, boutique and specialty shopping venues, several golf courses are nearby, and the convenience of a full service Publix (grocery) store is tucked away behind the lush greenery the community has to offer.

If all the above is not enough, then Destin, that is known as "the worlds luckiest fishing village" is just about 20 miles to the west.

Rooms and Amenities
Property Type Condominium, Built in 1995
Unit Code bsv414
Beds 1 king bed, 2 twin beds, 1 sleeper sofa
Bathrooms 2 bathrooms
Rooms Sleeps 6
Pets Cats, Dogs allowed.
Standard Amenities bay/sound, festivals, reefs, water parks, Satellite / Cable, Television, Air Conditioning, Internet, Iron & Board, Linens Provided, Towels Provided, Coffee Maker, Dishes & Utensils, beachcombing, bird watching, eco tourism, outlet shopping, photography, scenic drives, sight seeing, walking, ATM/bank, Near The Ocean, Tennis, Communal Pool, Heated Pool, children welcome, non smoking only, Minimum Age Limit for Renters, Smoke detectors, Fire extinguisher
Kitchen Full Kitchen, Refrigerator, Coffee Maker, Ice Maker, Microwave, Toaster, Cookware
Living Central Air, Air Conditioning, Ceiling Fans, Linens, Washer & Dryer, Ironing Board, High Speed Internet, No Phone
Business Nearby ATM, Nearby Post Office, Nearby Internet Cafe, Nearby FedEx, Nearby Bank
Convenience Area FitnessCenter, Nearby Medical Services, Nearby Grocery, Outlet Shopping, Movie Theatres, Golf Course, Saturday to Saturday Rental Duri
Outdoor Patio, BBQ Grill, Outdoor Shower, Shared Pool, Tennis, Beach, BIg Kahuna's Water Park, Seasonally Heated Pool, Beach Service Available
Geographic Secluded, Near Beach, Close to Town
Entertainment Cable TV, DVD Player, Wireless Internet (WIFI)
Average Manager Rating (Based on 2719 reviews)

Overall satisfaction

Services from rental manager
Average Vacation Rental Rating (Based on 7 reviews)

Overall satisfaction

Cleanliness

Location

Property condition
100 % of our reviewers would recommend this vacation rental.

Vacation Rental Reviews

  • A Bottle of Wine and a Cozy Condo for Two

    Stayed 7 days ending in September, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Erica S from Goshen, KY recommends this vacation rental

    This charming little condo was absolutely perfect for us and our fur kids. It’s very close to the beach, and the community pool was practically right outside the door. The condo was clean and had all the amenities we needed for our week long stay. It’s a perfect size for two adults, and children, but I think 4 or 6 people would be a tight fit. It’s pet friendly, and our chihuahuas loved it, too. The landscaping around the condo community is breathtaking, and the pond is a short walk down the parking lot. We are yearly visitors to Seagrove Beach, so we were very familiar with the area. However, this was the first time we have stayed stayed at a Harmony rental property, and the customer service was excellent! .The management staff was friendly and helpful . The bottle of wine waiting for us when we checked in was a very kind and thoughtful touch touch. We would absolutely stay there again!

    • Manager Responded on 10/1/2019

      Thank you for sharing your review for Beachside Villas #414 in Seagrove Beach, FL. We are delighted to know that you all had a wonderful family vacation in this beautiful condo and that you so enjoy this great community! We are very glad that you all booked your stay with us this time and we're appreciative for your kind words for our team here at Harmony Beach Vacations, Thank You! We hope to be welcoming you all back again soon as our guests for another great stay on 30A!

  •  
  • Beautiful, peaceful Sept. Vacation

    Stayed 8 days ending in September, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Anita R from Mobile, AL recommends this vacation rental

    Wonderful, Hot vacation. The water was crystal clear and it felt bath water. Condo was very comfortable, clean and just the right amount of space for the 3 of us. We were so glad we could bring our "fur "baby. Harmony did a great management job We had No complaints, Wish the Owners (condo) could update their Unit

    • Manager Responded on 9/17/2019

      Thank you for sharing your review. We are so pleased to know that you all had a wonderful beach vacation stay at this great location and we thank you for your kind words for our team as well! We also thank you for your feedback. Many of our guests absolutely love this condo and we highly value each our guests' suggestions. We do share our guests' input with homeowners for them to consider when making updates to their homes. We hope to welcome you all back again soon as our guests for another stay with Harmony Beach Vacations at Beachside Villas in Seagrove Beach, FL!

  •  
  • Beautiful and Lovely May Seagrove Vacation

    Stayed 6 days ending in May, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Anita R from Mobile, AL recommends this vacation rental

    We had a Great Time really enjoyed renting from Harmony vacation Rentals. Great Customer Service ( Thank you Cindy and Serita and Randy Really had No Problems Vacation was very worry free and stress free. We look froward to our Next vacation, and renting from Harmony.

    • Manager Responded on 5/28/2019

      Thank you for sharing your review for Beachside Villas #414 in Seagrove Beach. We are delighted to know that you had a worry free beach vacation stay with us and that you all enjoyed this beautiful condo! We're so pleased to hear that you appreciated our team's assistance while you were here. We'll be sure to pass along your kind comments, and we thank you. We look forward to seeing you all back again soon as our guests with Harmony Beach Vacations on 30A!

  •  
  • Beach Trip

    Stayed 4 days ending in May, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Dothan, AL recommends this vacation rental

    Beachside Villas 414 was a great condo. It is in a great location, quiet and pet friendly.

    • Manager Responded on 6/16/2018

      Thank you for your review of Beachside Villas #414 in Seagrove Beach. We are happy to know that you all enjoyed your stay in this beautiful pet friendly condo, and that you so appreciated the quiet location. We hope to welcome you all back again soon for another wonderful beach vacation stay with us here along 30A!

  •  
  • good place to stay

    Stayed 2 days ending in May, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Birmingham, AL recommends this vacation rental

    As always, I had a pleasant stay at Beachside Villas

    • Manager Responded on 6/2/2017

      Thank you for sharing your review for Beachside Villas #414. We are so happy to hear that you had another pleasant stay in beautiful Seagrove Beach and we hope to welcome you back soon as our guest on the Emerald Coast!

  •  
  • Seagrove Paradise

    Stayed 6 days ending in May, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Susan W from Little Rock, AR recommends this vacation rental

    Loved the area, quiet, close to the beach

    • Manager Responded on 5/10/2016

      Thank you for your review. We are happy to know that you had a wonderful stay with us at Beachside Villas, and that you enjoyed the area. We would love to have you back soon to 'Seagrove Paradise'!

  •  
  • Relaxating.

    Stayed 5 days ending in August, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Geneva M from Houston, TX recommends this vacation rental

    Had a wonderful time.Beautiful beach. The location was perfect.I had taken some cookware, I didn't have they were well stocked. No surprises. We asked for an air mattress. No hesitations. My family and I made wonderful memories. Thank you.

    • Manager Responded on 8/22/2015

      Thank you for sharing your review. We appreciate you staying with us and we hope to have you back soon as our guests on the Emerald Coast!

  •  
Getting your rate Getting your rate...
1. Select Your Dates to Check Availability

Click calendar to set checkin/checkout dates. clear calendar

 Unavailable  Selected  Available  Checkin only  Checkout only
2. Review Dates and Rates

Select/Confirm the number of travelers to get a rate quote.

: :
Base Rent:
Promo Savings: Remove
Discounted Rent:
Fees & Taxes:*
Total Price:
:
:

What's this?

A promo code is for special discounts and may have been provided to you in either a newsletter, email or other correspondence from the manager or owner of this property.

*Click 'Continue Booking' to view details of fees & taxes

Seasonal Rental Rates for this Vacation Rental

Dates Daily Weekly Monthly Minimum Stay Checkin Restrictions
Sep 5, 2019-Oct 31, 2019 $140 $750 na 3 No restrictions
Nov 1, 2019-Feb 29, 2020 $100 $600 $1,100-$2,600 3 No restrictions
Mar 1, 2020-Mar 6, 2020 $150 na na 3 No restrictions
Mar 7, 2020-Apr 17, 2020 $210 $1,150 $5,020 5 No restrictions
Apr 18, 2020-May 15, 2020 $150 $800 na 3 No restrictions
May 16, 2020-Aug 14, 2020 $275 $1,450 $6,350 5 No restrictions
Aug 15, 2020-Sep 8, 2020 $175 $1,000 na 3 No restrictions
Sep 9, 2020-Oct 31, 2020 $140 $750 $3,280 3 No restrictions

*Seasonal rates are estimates only. Actual rates may differ. Seasonal rates do not include fees or taxes.

To request information about booking this vacation rental, please fill out the form below.


Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!

Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!
30.306159,-86.09009

Harmony Beach Vacations 3100 Scenic Hwy 98 Destin, Florida 32541 +1 (850) 650-0551 leads@harmonybeachvacations.com

© 1999 - 2019 | Powered By Escapia Vacation Rental Software | Terms of Use

Logon